Resultaten
28 resultaten voor “driecilinder”
Jan 18, 2017 dieselmotor, allemaal met een turbo! Zeer aantrekkelijk – vanwege zijn lage emissie en verbruik – is de driecilinder 1.0
Jul 23, 2024 de voorzijde en 15-inch remschijven achter. Bovendien krijgt de driecilinder 1.0 T-GDi-benzinemotor ondersteuning van
Feb 22, 2017 benzinegamma bestaat uit een driecilinder 1.0 T-GDI met een vermogen van 88 kW (120 pk) en 170 Nm koppel gevolgd door de nieuwe
Jul 13, 2017 motorenline-upEr is keuze uit een driecilinder 1.0 T-GDI met een vermogen van 88 kW (120 pk) en 170 Nm koppel en een
Aug 29, 2017 bekend zijn van de nieuwe Hyundai i30 – de 1.4 T-GDI (103 kW/140 pk) en de 1.0 T-GDI driecilinder (88 kW/120 pk).
Eind
Nov 01, 2017 1,0-liter driecilinder sla je bepaald geen modderfiguur in het hedendaagse verkeer. Integendeel, die 120 pk is meer dan
Jan 23, 2018 Hyundai i30 hatchback en i30 Wagon. Het zijn de 1.4 T-GDI viercilinder met 103 kW (140 pk) en de 1.0 T-GDI driecilinder
Dec 23, 2020 volgende bevindingen:
Is deze vergelijking wel eerlijk? Zeker, want de Up heeft ook een 1.0 driecilinder met turbo, maar
Jan 11, 2021 dubbele koppeling en die gaat prima om met de driecilinder turbomotor. Motor en bakmanagement communiceren voorbeeldig met
Jan 20, 2021 driecilinder is een Aziatisch brokje onverstoorbaarheid, vlot zonder ballen; 100 pk is nooit te min. Het verbruik blijft
Mar 25, 2021 en bedraagt het vermogen van de turbo-aangedreven 1,0-liter driecilinder maar liefst 100 pk. ‘Logisch dat rijplezier
Feb 18, 2017 de Hyundai een ruime indruk. 4. Turbobenzinemotor – De nieuwe driecilinder 1.0 T-GDI met een vermogen van 88 kW (120
Mar 31, 2017 waarin de nieuwe Hyundai i30 het opneemt tegen vier andere compacte middenklassers met driecilinder, waaronder de Opel Astra
Jun 01, 2017 telg in de showroom. Voor dat bedrag rijd je weg met de Hyundai i30 1.0 T-GDI driecilinder met 88 kW (120 pk) en 170 Nm
Jul 25, 2017 is belangrijk en daarom is de i20, aangedreven door de fijne driecilinder turbomotor, de winnaar op het gebied van prijs én
Sep 10, 2019 wordt aangedreven door de exclusieve 1,0-liter T-GDi driecilinder met 100 pk en 172 Nm koppel. Dit is een aanvulling op
Jun 25, 2020 met 100 pk
De geheel nieuwe Hyundai i10 N Line wordt aangedreven door de exclusieve 1,0-liter T-GDi driecilinder met
Dec 23, 2021 heeft aan jou gedacht. Hoe zeldzaam is die dienstbaarheid., ,
Nooit voel je de driecilinder buiten adem raken. Hij knort
Jul 04, 2017 uitstekend totaalplaatje voor het comfort op.’
‘De 100 pk sterke 1,0-liter driecilinder is nooit hinderlijk aanwezig en
Dec 07, 2017 het magazine geteste driecilinder 1.0-uitvoering weet absoluut indruk te maken. Op elk gebied scoort hij een ruime
Apr 19, 2022 driecilinder motoren gemeengoed, tegenwoordig aangevuld met 48 volt mild-hybride systemen die zowel het verbruik
Sep 29, 2016 bestuurder zijn ogen van de weg hoeft te nemen. Populair: driecilinder 1.0 T-GDI Er is keuze uit twee benzinemotoren en
Jul 18, 2024 klasse vindt. Onder de motorkap een ligt 1.0-liter MPi-driecilinder benzinemotor met 46,2 kW (63 pk) vermogen en 93,2 Nm
Dec 04, 2018 i20 biedt volop rijdynamiek. Hij stuurt directer en zorgt voor nog meer rijplezier. De krachtige 1,0-liter driecilinder
Feb 24, 2021 i20 heeft een nieuwe 1.0 driecilinder en die fungeert als mild-hybrid met startdynamo, zeilmodus en een extra accu voor
Mar 27, 2017 1,0-liter driecilinder turbomotor met 74 kW (100 pk). Auto Zeitung is zeer onder de indruk: De driecilinder turbo klinkt
Jul 01, 2016 driecilinder 1.0 turbomotor? Wij pikten alvast deze 5 complimenten uit het artikel:
Hyundai heeft nu de kers op de
Jul 01, 2016 verkrijgbaar met een driecilinder 1.0 turbomotor en dat maakt hem nóg beter. Hij verslaat er zelfs grote concurrenten