iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Winterinspectie 2017 was weer zeer geslaagd!

De Hyundai Winterinspectie van 2017 gaat de boeken in als een van de succesvolste ooit. In totaal werden maar liefst 12.125 inspecties uitgevoerd, een enorm aantal. Ook ging er weer een mooie donatie naar een goed doel. Dit jaar was dat de Vereniging Ziekte van Hirschsprung.

182 verkochte nieuwe auto’s

Nog een paar interessante cijfers: tijdens de Winterinspectie 2017 werden maar liefst 182 nieuwe auto’s verkocht. En het aantal verkochte gebruikte auto’s mocht er ook zijn: 167 exemplaren.

Donatie aan goed doel

Voor de Winterinspectie vroegen wij alle Hyundai-rijders een kleine bijdrage (€ 2,50) te doneren aan de Vereniging Ziekte van Hirschsprung. Aan dit goede doel kon een cheque van maar liefst € 37.731,67 worden overhandigd. Meer weten over dit goede doel? Lees het interview dat wij hadden met Chantal de Langen, voorzitter Vereniging Ziekte van Hirschsprung.

Foto: Op de foto krijgt de heer Nollen zijn prijs overhandigd door Frankwin van der Heijden van Hyundai Van der Heijden.

LG 43” HD Smart TV

Alle bezoekers van de Winterinspectie kregen als presentje het Hyundai Memory-spel mee. Onder de MijnHyundai-leden werden 2 LG 43” Smart TV’s verloot. De gelukkigen waren de heer Nollen uit Veghel en de heer Eggebeen uit Wolphaartsdijk.

Fotobijschrift hoofdfoto: Frans Ruijter (links) en Rob Knop (midden) van Hyundai verrassen Chantal de Langen (rechts) voorzitter van Vereniging Ziekte van Hirschsprung met een cheque van € 37.731.

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen