Hyundai doet het weer: voor het zesde jaar op rij zijn we door J.D. Power uitgeroepen tot beste volumemerk op het gebied van technologische innovatie. De prestigieuze titel komt voort uit de U.S. Tech Experience Index (TXI) Study 2025, waarin wordt gekeken hoe effectief autofabrikanten nieuwe technologieën introduceren en toepassen.
De Hyundai SANTA FE.
Sleutelrol voor Hyundai SANTA FE
De TXI Study, die dit jaar voor de tiende keer werd uitgevoerd, beoordeelt merken op innovatie, gebruiksgemak en de meerwaarde van geavanceerde functies, allemaal gebaseerd op echte feedback van bestuurders. Hyundai scoort hoog dankzij technologie die intuïtief, betrouwbaar en praktisch is – perfect afgestemd op dagelijks gebruik.
De gloednieuwe Hyundai SANTA FE vertolkt een sleutelrol in dit succes. Het model won de Mass-Market Driver Assist Award én de Connected Vehicle Award. Vooral de smartphone-gebaseerde digital key, waarmee je je auto eenvoudig kunt openen en starten, spreekt tot de verbeelding. De Blind-Spot View Monitor kreeg lof voor de extra veiligheid en het zelfvertrouwen dat het bestuurders biedt tijdens het wisselen van rijstrook.
Met Hyundai Digital Key 2 open je de Hyundai SANTA FE met je smartphone.
Hyundai Digital Key 2
Bij bijna alle uitvoeringen van de SANTA FE is de Hyundai Digital Key 2 standaard. Met deze slimme sleutel open en start je je auto gewoon via je smartphone. Dankzij technologieën zoals NFC, Ultra-Wideband (UWB) en Bluetooth Low Energy (BLE) heb je geen traditionele autosleutel meer nodig. Handig én futureproof.
De Blind-Spot View Monitor (BVM) tilt veiligheid naar een hoger niveau. Zet je je richtingaanwijzer aan, dan tonen camera’s in de buitenspiegels livebeelden van de dode hoek op het digitale instrumentenpaneel. Zo zie je in één oogopslag of er een auto, fietser of scooter naast je rijdt – en kun je veiliger en met meer vertrouwen van rijstrook wisselen.
De Blind-Spot View Monitor in de Hyundai SANTA FE.
U.S. TXI Study 2025
De U.S. TXI Study 2025 is gebaseerd op de ervaringen van meer dan 76.000 eigenaren van nieuwe modellen uit 2025. Zij werden na 90 dagen eigendom bevraagd over hun ervaringen. De studie is een aanvulling op de bekende J.D. Power-onderzoeken zoals de Initial Quality Study (IQS) en de Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study. De TXI Study kijkt niet alleen naar hoe snel merken nieuwe technologieën introduceren, maar ook naar hoe goed ze werken in de praktijk.
Op de hoogte blijven van het laatste technologische ontwikkelingen bij Hyundai? Meld je dan nu aan voor de digitale nieuwsbrief van Hyundai.