iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Nieuwe Hyundai KONA Hybrid voor Linda Tol

Hyundai is koploper op het gebied van techniek, design en elektrisch rijden. Daarom werken we samen met personen die in hun vakgebied als expert en voorloper worden gezien en daarmee goed aansluiten bij de ambitie van het merk: Progress for Humanity. Zo kreeg Linda Tol onlangs haar nieuwe Hyundai KONA Hybrid overhandigd!

Linda is met bijna een half miljoen volgers op Instagram een internationale grootheid op het gebied van mode. Niets ontgaat haar op dit gebied en ze is een graag geziene gast bij internationale modeshows. Met de start van haar eigen zonnebrillenlijn Tol Eyewear is ze in een volgende fase van haar professionele carrière aanbeland: die van fashiondesigner. Inmiddels rijdt ze al een jaar KONA Hybrid.

Vooruitstrevend, groen merk

Linda stapte onlangs in haar nieuwe KONA Hybrid, helemaal in Tol Eyewear-stijl gewrapt en in een heel toepasselijke Fashion-uitvoering. Het is voor haar een logische keuze om in deze auto te rijden. 'Hyundai past als vooruitstrevend en groen merk goed bij mij. Met zijn moderne uitstraling en coole looks voldoet deze KONA Hybrid helemaal aan de eisen van een zakenauto. Privé is dit de ideale gezinsauto voor mij.'


Volg Linda Tol


Hyundai Ambassadeurs & Partnerships

 

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen