iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Ook glansrol voor Hyundai op het gebied van merkdesign en communicatie

Hyundai bouwt niet alleen moderne, aantrekkelijke auto’s, we blinken ook uit op het gebied van merkdesign en communicatie. Bij de uitreiking van de Red Dot Award: Brand & Communications Design 2024 sleepte Hyundai maar liefst zeventien onderscheidingen in de wacht. Drie daarvan waren zelfs ‘Best of the Best’-awards. Hyundai kreeg deze prijzen voor de volgende producties:

De campagne ‘The Ad That Should Have Been’ brengt een ode aan de comeback van de Pony Coupe Concept, Hyundai's allereerste conceptauto en een belangrijk onderdeel van het design-DNA van het merk. De campagne neemt ons mee terug naar de gloriedagen van autoadvertenties, met een vintage look door het gebruik van klassieke lay-outs, logo's en fotobewerkingstechnieken.

Hyundai won een 'Best of the Best’-award voor de reclamefilm ‘Autonomous Driving Technology by Hyundai IONIQ 5 Robotaxi’.

Zelfrijdende Hyundai’s

De reclamefilm ‘Autonomous Driving Technology by Hyundai IONIQ 5 Robotaxi’ laat zien hoe veilig Hyundai’s technologie op het gebied van zelfrijdende auto’s is en schetst een toekomst waarin iedereen, ook mensen met een visuele beperking, zich vrij kunnen bewegen dankzij slimme mobiliteitsoplossingen. De film sleepte daarnaast ook nog onderscheidingen in de wacht bij de uitreiking van de New York Festival Advertising Award 2024 en de MAD STARS 2024.

De ‘Unveiling E-GMP’-tentoonstelling’ die momenteel plaatsvindt in het IONIQ Lab in Bangkok (Thailand) toont aan de hand van een spectaculaire live robotshow de technologie en schoonheid van Hyundai’s nieuwe EV-platform E-GMP.

Het voortdurende succes van Hyundai bij de Red Dot Awards laat zien hoe sterk ons merk en onze communicatie is’, zegt Sungwon Jee, Senior Vice President en Global Chief Marketing Officer van Hyundai Motor Company. ‘Met deze initiatieven laten we onze toewijding aan innovatie en onze visie van onze merkfilosofie Progress for Humanity zien.’

Een 'Best of the Best'-award was er ook voor Hyundai's ‘Unveiling E-GMP’-tentoonstelling’.

FIFA Women’s World Cup

Naast de prestigieuze ‘Best of the Best’-awards won Hyundai ook nog 14 andere ‘Winner’-awards. Onder andere voor de campagnes ‘Dogbility’ en ‘How Far We’ve Come’ voor de FIFA Women’s World Cup in de categorie reclame, en in de categorie Film & Animatie voor de campagne van de Hyundai IONIQ 5 Robotaxi en de FIFA Women’s World Cup.

Al deze onderscheidingen laten zien dat Hyundai uitblinkt in merkdesign en communicatie. Veel van deze projecten hebben al andere mooie prijzen gewonnen, zoals de iF Design Award 2023, de IDEA Design Award 2024 en de New York Festival Advertising Award 2024. Al deze awards zorgen ervoor dat het wereldwijde aanzien van Hyundai verder wordt vergroot. Op de hoogte blijven van al het nieuws rond Hyundai? Meld je dan aan voor onze digitale nieuwsbrief.


Inschrijven nieuwsbrief

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen