iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Doe jij mee aan de supergezonde plantaardig eten-challenge van Ella Mills?

Team Century heeft zich versterkt met een nieuwe topspeelster: Ella Mills. De oprichtster van het razend populaire online platform deliciously ella gaat, samen met de andere leden van Team Century, haar steentje bijdragen aan de wereldwijde World Cup-duurzaamheidscampagne Goal of the Century van Hyundai, onder meer met een speciale challenge waarbij de deelnemers worden uitgedaagd 30 dagen lang een plantaardig dieet te volgen.

Om de campagne Goal of the Century onder de aandacht te brengen hebben we een team van beroemdheden op het gebied van voetbal, kunst, mode, muziek en entertainment op de been gebracht. Samen vormen zij Team Century.

Als lid van Team Century wil Ella Mills mensen inspireren plantaardig voedsel te eten.

Aanvoerder Team Century: Steven Gerrard

Steven Gerrard, voormalig voetballer van het Engelse nationale team, is de aanvoerder van Team Century. Andere leden zijn voetbalinternational en chirurg Nadia Nadim, de Amerikaanse modeontwerper Jeremy Scott, de Italiaanse kunstenaar Lorenzo Quinn, fotograaf Nicky Woo en de robot Spot van Hyundai en Boston Dynamics.

Ella Mills is de nieuwste aanwinst van Team Century. In 2011 kreeg zij plotseling een zeldzame ziekte. Door puur plantaardig te gaan eten ging ze zich weer beter voelen. Ella deelde haar recepten op haar populaire blog deliciously ella en bereikte daar enorm veel volgers mee. Ook lanceerde ze een app, bracht ze vier kookboeken uit en runt ze twee kleine restaurants in Londen, genaamd The Mae Deli.

Als lid van Team Century wil Ella Mills mensen inspireren plantaardig voedsel te eten. ‘Dat is niet alleen gezond voor jezelf, je maakt er ook onze aarde een stukje gezonder mee. Het doel van Team Century, samen streven naar duurzaamheid, spreekt mij enorm aan. We moeten dringend iets veranderen en als ik daar op wat voor manier dan ook mee kan helpen, dan is dat echt een eer.’

Hyundai is ervan overtuigd dat iedereen zijn steentje kan bijdragen aan een betere wereld. Dat willen we bereiken met de campagne Goal of the Century.

Challenge: 30 dagen lang plantaardig eten

Ella Mills voegt de daad bij het woord met een bijzondere challenge waarbij de deelnemers worden uitgedaagd 30 dagen lang een plantaardig dieet te volgen. De challenge begint op Wereldvoedseldag op 16 oktober. Om de deelnemers een beetje op weg te helpen verschijnt voorafgaand aan de challenge een speciale webpagina met daarop nuttige tips, trucs en recepten.

De deelnemers worden aangemoedigd om hun voortgang en zelfgemaakte maaltijden te delen onder de hasthag #Hyundaiplantbased. Daarnaast zal Ella wekelijks een blogartikel schrijven dat op de diverse Hyundai-kanalen zal worden gepubliceerd, met onderwerpen over de positieve effecten van het volgen van een plantaardig dieet.

Hyundai is ervan overtuigd dat iedereen zijn steentje kan bijdragen om van de wereld een betere plek te maken. Dat willen we bereiken met de campagne Goal of the Century. We grijpen de verbindende kracht van voetbal aan om iedereen aan te moedigen te helpen één wonderschone goal te scoren: samen streven naar duurzaamheid.

Meer over Team Century

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen