iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

IONIQ Hybrid en Electric voor Van Gogh Museum

We hadden al een Hyundai IONIQ die was ontworpen in de geest van Van Gogh’s meesterwerk Zonnebloemen en daar komt nu een tweede bijzondere exemplaar bij, namelijk een Hyundai IONIQ gebaseerd op het schilderij Amandelbloesem. Beide auto´s – een IONIQ Hybrid en een IONIQ Electric – werden door Hyundai Nederland aan het Van Gogh Museum in Amsterdam overhandigd.

Hyundai en het Van Gogh museum zijn sinds medio 2016 partners. De samenwerking met het Van Gogh Museum geeft Hyundai de mogelijkheid om de nieuwe hybride en volledig elektrische Hyundai IONIQ nadrukkelijk bij een breed en geïnteresseerd publiek onder de aandacht te brengen.
 

 
Vertalingen in het Koreaans
Met de sponsorbijdrage maakt de autofabrikant uit Korea drie belangrijke vertalingen in het Koreaans mogelijk: bezoekersinformatie in de museumwebsite, de museumplattegrond en de multimedia tour. Steeds meer Koreanen bezoeken het Van Gogh Museum.
 

 
30.000 Koreaanse bezoekers
Adriaan Dönszelmann, Zakelijk Directeur Van Gogh Museum: ‘Het is heel bijzonder dat wij in de eerste driekwart jaar van 2016 al meer dan 30.000 Koreaanse bezoekers hebben mogen ontvangen, terwijl dat in 2014 nog 8.000 Koreaanse bezoekers in totaal waren.’
 

 
Als eerste het laatste nieuws
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws, spectaculaire aanbiedingen, handige tips en fantastische acties? Meld u dan nu aan voor de gratis digitale nieuwsbrief van Hyundai.

Nieuwsbrief aanvragen

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen