iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Hyundai en Van Gogh vieren de lente!

Hoewel de zon nog niet heel erg uitbundig wil schijnen, is het bij Hyundai en het Van Gogh Museum volop lente. Immers, Hyundai viert de komst van een gloednieuwe en veelbelovende elektrische auto – de IONIQ 6 – en het Van Gogh Museum bestaat in 2023 precies vijftig jaar. En wat is er dan mooier dan beide mijlpalen te combineren? Letterlijk wel te verstaan.

Het resultaat: niet één, maar twee elektrische Hyundai’s die voor deze unieke gelegenheid zijn gehuld in twee iconische meesterwerken van Vincent van Gogh. Na de IONIQ 5 die eerder dit jaar al het schilderij Amandelbloesem kreeg aangemeten, hebben we nu ook de IONIQ 6 gewrapt in de kleuren van een beroemd kunstwerk van Van Gogh: Zonnebloemen.

De Hyundai IONIQ 6 gewrapt in het schilderij ‘Zonnebloemen’ van Vincent van Gogh.

Een verjaardag in stijl

Uiteraard blijven de twee opvallende Hyundai’s niet stilstaan. Het van Gogh Museum zal de komende tijd met de gewrapte elektrische auto’s van Hyundai het land ingaan om de verjaardag helemaal in stijl en met tal van bijzondere activiteiten te vieren.

Zo schrijft het Van Gogh Museum een wedstrijd uit voor mensen die anderen in hun omgeving inspireren met hun talent en bevlogenheid. Of mensen die anderen door dik en dun steunen. De 50 meest inspirerende personen ontvangen een speciaal cadeau van Vincent van Gogh.

Vanaf maart gaat het Van Gogh Museum naar hen op zoek en in mei trekken we het land in om samen met de 50 winnaars een feestje te vieren. Kijk op de website van het Van Gogh Museum om meer te weten te komen over deze wedstrijd en andere activiteiten rondom het jubileum.

De Hyundai IONIQ 5 gewrapt in het schilderij ‘Amandelbloesem’ van Vincent van Gogh.

Connection Day

De samenwerking tussen Hyundai en het Van Gogh Museum krijgt extra glans met de vierde editie van de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day later dit jaar. Op deze feestelijke dag worden activiteiten georganiseerd om doelgroepen, voor wie een bezoek aan een museum niet altijd vanzelfsprekend is, met de wereld van Vincent van Gogh in verbinding te brengen.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws over Hyundai? Meld je dan nu aan voor onze digitale nieuwsbrief.



Inschrijven nieuwsbrief

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen