iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Hyundai deelt fraaie opbrengst Winterinspectie 2020 met Stichting Opkikker

Het is een weekend waar veel Hyundai-rijders jaarlijks naar uitkijken en speciaal voor naar hun Hyundai-dealer rijden: de Winterinspectie in november. Een weekend waarin men – terwijl de Hyundai wordt gecheckt en winterklaar gemaakt – tijdens het nuttigen van een kop erwtensoep wordt uitgenodigd een vrijwillige bijdrage te doen voor een goed doel dat de Hyundai-dealerorganisatie zelf heeft gekozen.

De Winterinspectie 2020 van Hyundai had vanwege de diverse coronamaatregelen een andere karakter dan voorgaande jaren; in plaats van alle bezoeken in de werkplaats in één weekend te organiseren konden Hyundai-rijders verdeeld over de maanden november en december zelf een afspraak maken voor deze jaarlijks terugkerende traditie. Het weerhield de bezoekers niet om gul te doneren, want met een cheque van 28.336,63 euro kon deze editie een groot succes worden genoemd.

Ondersteuning gezinnen en kinderen

‘Voor Hyundai is het erg belangrijk dat er een bijdrage wordt gegeven aan concrete projecten die met name gezinnen en kinderen ondersteunen die dat hard nodig hebben’, aldus Manager Parts & Accessoires van Hyundai Motor Nederland Frans Ruijter. ‘Stichting Opkikker maakt dit al jaren waar en daarom was dit een natuurlijke keuze. We zijn blij dat de Hyundai-rijders dit goede doel zo warm hebben ondersteund in deze tijd.’

Daar sluit Ruud Sliphorst van Stichting Opkikker enthousiast bij aan: ‘Dit is een hele mooie verrassing van de Nederlandse Hyundai-rijders, extra gewaardeerd in deze tijd!’

Fotobijschrijft: Voorzitter van de Hyundai After Sales dealers Rob Knop (links) overhandigt directeur Ruud Sliphorst van Stichting Opkikker de Winterinspectie-cheque.

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen