Ben jij fan van BTS én van voetbal? Dan moet je beslist het nummer Yet To Come (The Most Beautiful Moment) horen. En dan bedoelen we niet het origineel, maar de remake die de wereldberoemde K-popband er samen met Hyundai van heeft gemaakt, speciaal voor de World Cup-campagne Goal of the Century. Nieuwsgierig? Bekijk hieronder de nieuwe muziekvideo van BTS.
World Cup-campagne Goal of the Century
BTS ken je natuurlijk van hits als Spring Day, Dynamite, My Universe, Boy With Luv en On. Ook Yet To Come is een absolute knaller en volgens BTS en Hyundai is juist dit nummer hartstikke geschikt om – in enigszins aangepaste vorm – de boodschap van de World Cup-campagne Goal of the Century over te brengen.
Hyundai is ervan overtuigd dat iedereen zijn steentje kan bijdragen om van de wereld een betere plek te maken. Dat willen we bereiken met de campagne Goal of the Century. We grijpen de verbindende kracht van voetbal aan om iedereen aan te moedigen te helpen één wonderschone goal te scoren: samen streven naar duurzaamheid.
Voetbal beweegt mensen wereldwijd
Voetbal heeft de kracht om mensen over de hele wereld te bewegen en te betrekken, ze te verenigen en samen te brengen voor één groot doel. Want de mooiste goals zijn de goals die we samen maken.
Om de campagne Goal of the Century onder de aandacht te brengen hebben we een team van beroemdheden op het gebied van voetbal, kunst, mode, muziek en entertainment op de been gebracht. Samen vormen zij Team Century. Uiteraard mag ook BTS niet ontbreken in dit fantastische gezelschap.
Steven Gerrard aanvoerder van Team Century
Steven Gerrard, voormalig speler van het Engelse nationale team, is de aanvoerder van Team Century. Andere leden zijn voetbalinternational en chirurg Nadia Nadim, de Amerikaanse modeontwerper Jeremy Scott, de Italiaanse kunstenaar Lorenzo Quinn, fotograaf Nicky Woo en de robot Spot van Hyundai en Boston Dynamics.