Hyundai en Amsterdam Fashion Week (AFW) vervolgen hun partnership. Van 30 augustus tot en met 4 september 2025 is Hyundai bij dit event weer de officiële mobiliteitspartner, waarbij de IONIQ 9 en de INSTER gasten in stijl vervoeren.
Progress for humanity
Het brand partnership past perfect in Hyundai’s voortdurende streven naar een betere toekomst en sluit naadloos aan bij de toekomstvisie van het merk: Progress for Humanity. Hyundai heeft de afgelopen jaren enorme stappen gezet op het gebied van autodesign, de toepassing van duurzame materialen in zijn modellen en de technische ontwikkeling van geëlektrificeerde auto’s.
Designmerk Hyundai
‘Amsterdam Fashion Week is een mooi platform voor jongere doelgroepen die Hyundai nog niet als voorloper en designmerk kennen’, aldus Leon van Schie, General Manager Marketing bij Hyundai Motor Netherlands. ‘De aandacht voor design en circulariteit verbindt AFW en Hyundai. We zijn blij opnieuw partner te zijn en onze elektrische auto’s, waaronder de INSTER, tijdens dit event in te zetten. Ook het nieuwste en grootste elektrische model van Hyundai, de IONIQ 9, is aanwezig om het publiek de ruimte en het comfort te laten ervaren van dit indrukwekkende model.’
Publieksdebuut IONIQ 9
De IONIQ 9 beleeft trouwens zijn publieksdebuut tijdens Amsterdam Fashion Week. Bovendien gebruikt Hyundai deze unieke setting om exclusieve content te creëren voor social media, waaronder cartalks met invloedrijke gasten in de Hyundai INSTER. Dan maken ze gelijk kennis met bijzondere materialen in deze elektrische auto, zoals vloermatten van gerecyclede visnetten. En voor de lak van de INSTER zijn onder meer oude banden gebruikt. Zo laat Hyundai zien dat technologie en eco-friendly design hand in hand gaan.