iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Hyundai Nederland partner van de redesign.life Foundation

Hyundai Motor Netherlands haakt aan als partner van de redesign.life Foundation. Onlangs overhandigde Anne Lobbes namens Hyundai in Nederland een IONIQ 6 aan Peter-Paul Laumans van redesign.life. Daarmee voorziet Hyundai de stichting van duurzame mobiliteit en draagt het actief bij aan de missie van redesign.life.

Voorbereiden op maatschappelijke verandering

De redesign.life Foundation wil maatschappelijke verandering bevorderen door aansprekende projecten en evenementen. Samen met partners creëert deze stichting bewustwording: redesign.life wil iedereen voorbereiden op de impact van klimaatverandering, vergrijzing en digitalisering. De stichting wil meer inzicht en begrip creëren en verbinding maken waar die nu ontbreekt.

Duurzamer leven

Het gezamenlijke doel van redesign.life en Hyundai is om het publiek op een positieve manier te informeren en enthousiast te maken over hoe we met onze manier van leven en onze mobiliteit duurzamer kunnen zijn. Wat is dan een betere manier om dat te doen dan door de IONIQ 6 in te zetten als vervoermiddel van de stichting én als energiebron bij events?

Hyundai loopt immers voorop op het gebied van elektrisch rijden. De IONIQ-modellen kunnen met hun 800-volttechnologie bijzonder snel laden en met de Vehicle-to-Load-techniek aan boord kunnen ze elektrische apparaten van energie voorzien.

Energieke samenwerking

Peter-Paul Laumans van de redesign.life Foundation vertelt: “Wij zijn blij en trots dat Hyundai zich bij ons aansluit. Samenwerken is de enige manier om de wereld van morgen vorm te geven. Met het landelijke redesign.mobility-programma creëren we positieve, ongedwongen ervaringen tijdens publieksevents en in het onderwijs. Zo dragen wij bij aan de versnelling van de transitie naar duurzame mobiliteit en een duurzame samenleving. Hyundai toont met deze samenwerking zijn verantwoordelijkheidsgevoel en voegt de daad bij het woord vanuit zijn inspirerende merkvisie ‘Progress for Humanity’. Deze visie verbindt ons; ik kijk uit naar een energieke samenwerking voor een betere wereld.”

Overstappen leuk en makkelijk

Anne Lobbes, Manager Public Relations van Hyundai in Nederland, zegt: “Ik verheug me op deze samenwerking, die is ontstaan vanuit een gezamenlijke wens om het grote publiek te laten zien hoe leuk en makkelijk de overstap naar elektrisch rijden kan zijn. Redesign.life doet dit op overtuigende wijze en neemt hierin ook de jeugd als doelgroep mee. Dat de IONIQ 6 met zijn Vehicle-to-Load-techniek als energiebron dient voor de events waarop redesign.life aanwezig is, is het beste bewijs dat deze batterij op wielen direct toegevoegde waarde biedt. Dat is verbinding en Progress for Humanity, de claim van Hyundai, in optima forma!”

Fotobijschrift: Peter-Paul Laumans van de redesign.life Foundation en Anne Lobbes, Manager Public Relations van Hyundai Motor Netherlands, bij de IONIQ 6 – vervoermiddel én energiebron voor de stichting.

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen