iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Maron Busnel nieuwe Head of Marketing bij Hyundai Motor Netherlands

Maron Busnel is de nieuwe Head of Marketing bij Hyundai Motor Netherlands. Op 1 september start zij in haar nieuwe functie.

Eerder was Maron Busnel werkzaam voor onder andere BMW Group Financial Services in Nederland. Ook was zij verantwoordelijk voor Sales en vervolgens Marketing van Peugeot binnen Stellantis.

Met deze brede ervaring was de keuze voor Hyundai een logische vervolgstap in haar carrière: ‘Ik kijk ernaar uit een bijdrage te mogen leveren aan het meest duurzame automerk, door samen met het team van Hyundai Nederland en haar dealerorganisatie te bouwen aan de zichtbaarheid en bekendheid van het merk en innovaties.’

Hyundai is momenteel zeer succesvol met de meest diverse en groene line-up van modellen ooit en lanceert later dit jaar de IONIQ 6, waarmee het Koreaanse merk wederom een belangrijke stap voorwaarts zet als het gaat om elektrisch rijden met een actieradius van ruim 600 kilometer.

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen