Hoe mooi zou het zijn als je het interieur van jouw auto helemaal naar eigen smaak en wensen kunt inrichten? Eigenlijk zoals we dat doen met onze huiskamer, met producten die je helemaal zelf uitkiest en aanschaft? Volgens Hyundai zou dat in de toekomst zomaar werkelijkheid kunnen worden. Een voorproefje was te zien tijdens de Designweek van Milaan 2019.
Onder het motto ‘STYLE SET FREE’ laat Hyundai zien hoe klanten in de toekomst hun eigen leefruimte kunnen creëren in hun auto, met producten en diensten die naar wens van de klant zijn uit te breiden. Het antwoord op de vraag welke vorm die ruimte moet krijgen, is aan de mensen en hun voorkeuren.
The Sculpture
Het middelpunt in de expositie in Milaan is ‘the Sculpture’, een kunstzinnige interpretatie van ‘STYLE SET FREE’. De continu veranderende, creatieve en boeiende installatie laat de drie essentiële elementen van het auto-interieur volgens Hyundai’s nieuwe brand experience zien:
• Kleur & Licht • Materiaal • Vorm & Geluid
Elk element komt tot leven dankzij hoogwaardige digitale animaties die elk twaalf minuten duren en door een reeks interactieve installaties. Hyundai wil een unieke beleving bieden van het verblijf in de auto, iets wat nog geen enkele andere autofabrikant heeft gedaan, maar waaraan klanten wel behoefte hebben.
Blijf op de hoogte
Benieuwd wat Hyundai nog meer te bieden heeft? Houd dan deze website goed in de gaten! Of meld je aan voor de gratis digitale Hyundai e-Nieuwsbrief.