iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Wow! Hyundai is het meest succesvolle merk bij de Red Dot Design Awards 2018

Creatieve en innovatieve ontwerpen. Doet dat je denken aan Hyundai? De jury van de Red Dot Design Awards vindt in elk geval van wel: zij benoemden Hyundai tot het meest succesvolle merk van 2018. En dan niet alleen vanwege de mooi vormgegeven modellen!

De Red Dot Design Award is een van de meest gerespecteerde internationale ontwerpwedstrijden ter wereld en kent elk jaar de 'Red Dot: Brand of the Year Award' toe aan een merk dat op bijzonder hoog niveau creatieve en innovatieve dingen ontwerpt.

In de prijzen

Het is niet de eerste Red Dot Award die Hyundai dit jaar wint, want eerder dit jaar ontvingen verschillende projecten al Red Dot Awards op het gebied van Communication Design. Ook vielen de 100% elektrische SUV Hyundai KONA Electric en Hyundai's waterstofauto NEXO in de prijzen.

Creatieve benadering

“Hyundai slaagt erin om zijn klanten keer op keer op een creatieve manier te benaderen”, zegt professor Dr. Peter Zec, oprichter en CEO van de Red Dot Design Awards. “Ook brengt Hyundai de technische achtergrond van zijn auto's begrijpelijk over. De innovatieve ontwerpen van het bedrijf zijn creatief, van hoge kwaliteit én bieden klanten een unieke 360 graden-merkervaring” vervolgt hij.

Benieuwd naar de projecten waarmee Hyundai eerder dit jaar een Red Dot Award voor het Communication Design won? We lichten er hieronder een aantal uit.

Solati Moving Hotel (Red Dot Award 2018 Best of the Best)
Genesis Gangnam (Red Dot Award 2018 Best of the Best)
Hyundai Pavilion - Brand Experience Installation (Red Dot Award 2018 Winner)

Alles over Hyundai

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen