iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Hyundai bekroond voor vele slimme innovaties

Bij het kiezen van een nieuwe auto draait het allang niet meer alleen om design en prestaties, ook de technologische features in de auto – denk aan Apple Carplay & Android Auto, Over-The-Air (OTA) software-updates, het infotainmentscherm, de audio-installatie – spelen een belangrijke rol. Hyundai heeft dat goed begrepen en al onze slimme vindingen van de laatste jaren zijn niet onopgemerkt gebleven. Het onafhankelijke onderzoeksinstituut Center of Automotive Management (CAM) heeft Hyundai namelijk uitgeroepen tot het ‘meest innovatieve volumemerk’ op het gebied van autonoom rijden en ADAS (geavanceerde rijhulpsystemen).

Deze mooie, prestigieuze onderscheiding kan niet los worden gezien van de indrukwekkende transformatie die Hyundai heeft doorgemaakt. Hyundai is de afgelopen jaren geëvolueerd van een traditionele autofabrikant naar een leider op het gebied van slimme mobiliteitsoplossingen en geavanceerde technologieën.

De beschikbaarheid van geavanceerde technologieën zoals Apple Carplay & Android Auto spelen een belangrijke rol bij de aanschaf van een auto.

Hyundai Connected Mobility

Die metamorfose is mede te danken aan enorme investeringen in onderzoek en ontwikkeling. Connectiviteit is niet meer weg te denken uit onze auto’s en daarom introduceerde Hyundai in 2023 een nieuwe divisie: Hyundai Connected Mobility (HCM). Deze tak helpt Hyundai bij de transitie naar software-gedefinieerde voertuigen (SDV’s) en slimme mobiliteitsoplossingen.

Met software-gedefinieerde voertuigen wil Hyundai gepersonaliseerde diensten aanbieden via digitale en connected car-technologieën. Denk hierbij aan Bluelink en Over-The-Air (OTA) software-updates die de rijervaring verbeteren en ervoor zorgen ervoor dat je altijd verbonden bent met je auto. Ook lanceert Hyundai nieuwe klantgerichte diensten, zoals Features-on-Demand (FOD’s) en Vehicle-to-Everything (V2X) toepassingen, waaronder Vehicle-to-Grid (V2G) en Vehicle-to-Load (V2L) – en geavanceerde oplossingen voor parkeren en slim opladen.

Moderne Hyundai’s zijn standaard verbonden met Bluelink, waardoor je altijd connected bent met je auto.

MOCEAN Subscription

Daarnaast biedt HCM met MOCEAN Subscription, het mobiliteitsservicemerk van Hyundai, een eenvoudige manier om in een van onze modellen te rijden zonder de verplichting van langdurig bezit. MOCEAN Subscription biedt Hyundai-klanten geheel digitaal snelle en flexibele toegang tot auto’s zonder dat er papierwerk aan te pas komt.

De ranking van het Center of Automotive Management kwam tot stand na een grondige beoordeling van maar liefst 1.000 innovaties van verschillende autofabrikanten. Ze keken daarbij naar originaliteit, vooruitstrevendheid en het nut voor de klant. Op de hoogte blijven van alle technologische ontwikkelingen bij Hyundai? Meld je dan nu aan voor de digitale nieuwsbrief van Hyundai.


Nieuwsbrief aanvragen

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen