iMOTION

Het digitale magazine van Hyundai
iMOTION
Het digitale magazine
van Hyundai

Corona-maatregelen – service en bereikbaarheid Hyundai

Onze gedachten zijn bij al degenen die getroffen zijn door de huidige situatie. We weten allemaal dat COVID-19 op dit moment een grote uitdaging is. In deze onzekere periode willen we u laten weten: Hyundai staat voor u klaar en we zullen u zo goed mogelijk blijven ondersteunen.

Update: 25 maart 2020

Natuurlijk zijn de veiligheid, gezondheid en het welzijn van de werknemers, klanten, zakenpartners en de gemeenschappen waarin we zaken doen, van het grootste belang voor ons. Wij als Hyundai volgen de aanbevelingen van de autoriteiten van het RIVM en nemen noodzakelijke (hygiëne)maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen.

De Hyundai-dealers in Nederland zijn gewoon geopend voor zaken en staan u graag ter wille. Door de huidige situatie doen we dit wel in aangepaste vorm. Hieronder leest u wat dit voor u betekent aan de hand van een serie veel gestelde vragen en antwoorden m.b.t. het coronavirus:

 

Zijn de Hyundai-dealers geopend?

  • Ja, onze dealers en erkend reparateurs zijn geopend. Wij volgen de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD, en de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Wij kunnen u alle diensten leveren die u van ons gewend bent. Wel adviseren wij u om vooraf een afspraak met ons te maken om te voorkomen dat er te veel klanten tegelijkertijd aanwezig zijn. Het is wel mogelijk dat dealers door een verminderde bezetting momenteel wat minder goed bereikbaar zijn via telefoon of email en dat het wat langer kan duren voordat u een reactie ontvangt. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Mijn Hyundai moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  • Ja, dat kan. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Het is mogelijk dat uw dealer extra regels heeft ingesteld, zoals bijvoorbeeld het verzoek uw auto alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen het pand. In dat geval zal er gebruikgemaakt kunnen worden van vervangend vervoeroplossingen. Uw dealer kan u alles vertellen over de mogelijkheden en voorwaarden. Via deze link kunt u een afspraak maken bij de Hyundai dealer bij u in de buurt: https://www.hyundai.nl/dealers/werkplaatsafspraak

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn Hyundai, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan.

  • Als u niet naar ons bedrijf kan of wil komen, kunnen onze dealers uw auto op uw huis- of werkadres ophalen en terugbrengen. Wij verzoeken u in dat geval de auto in de 2 uur voorafgaand aan het ophalen niet te gebruiken en adviseren de auto ook de 2 uur na het terugbrengen niet te gebruiken. Uiteraard wordt de auto gedesinfecteerd.
  • Indien u hier geen gebruik van wilt maken, kunt u uw onderhoudsbeurt verzetten naar een andere datum. Neem hiervoor contact op met uw dealer.

Ik heb een vervangende Hyundai nodig. Is dit veilig?

  • Ja, onze dealers houden zich ook hierbij aan de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn gedesinfecteerd en minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Hyundai, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • De dealer helpt u graag via andere beschikbare kanalen, zoals bv. telefoon, email, of een videocall. Neem gerust contact op met de dealer om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik nog steeds een proefrit maken bij de Hyundai-dealer?

  • Het maken van proefritten is in principe mogelijk, maar ook hierbij staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Zo zullen ook hier de noodzakelijke hygiënemaatregelen genomen worden. Uw dealer kan u hier meer over vertellen.

Mijn nieuwe Hyundai wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Ja, onze dealer kan – als u dat wilt – uw nieuwe auto bij uw thuis- of werkadres afleveren en voorts ook uw huidige auto innemen als dit nodig is. Neem hiervoor contact op met uw dealer om dit te bespreken.

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast bij onze Hyundai-dealers?

  • Graag maken wij van tevoren aan afspraak met u om te voorkomen dat er te veel mensen tegelijkertijd bij ons aanwezig zijn.
  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand van tenminste 1,5 meter als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met uw Hyundai-dealer.

Lees ook

Meer berichten

Hyundai verhalen

Uitgelichte berichten

Meer verhalen